crossfit wod

WOD: «Workout Of the Day» - betyr "Dagens trening." 

En WOD varer ca 60 minutter og inneholder felles oppvarming, bevegelighet, teknikk, styrke, kondisjon og uttøyning.

WOD varierer fra dag til dag. Man vet aldri på forhånd hva man skal trene, før man møter opp og sjekker tavla som er plassert i CrossFit-området.

Alt av øvelser som blir skrevet på tavla kan bli skalert ned til hvert enkelt nivå. På tavla står det ofte fler alternativer til hver øvelse.

For eksempel: "Box jump," som betyr å hoppe opp på en boks, for så å hoppe ned igjen, kan bli skalert ned til en "step up." Fremfor å ta sats med begge ben, steger man både opp og ned med annenhvert ben.

Det er et begrenset antall plasser på dagens trening for å sikre at hver deltager får god oppfølging.

Alt vi gjør på dagens trening er målbart. Vi anbefaler at du logger dine økter slik at du selv kan følge med på din egen fremgang. Det hender vi gjentar økter og diverse løft, da er det kjekt og kunne se tilbake på gamle loggføringer for å sammenligne seg selv med seg selv.

Instruktøren er din guide og "go to person" gjennom hele treningen. Alltid behjelpelig med å skalere, veilede og motivere deltagerne underveis.

Feil: Vennligst fyll ut alle felter markert med rødt og prøv igjen.

Nettside levert av ibooking.no